Är det dags för comeback nu bloggen? Vad säger ni? Jag säger ja. Det är nästan snart exakt två år sedan jag skrev senaste inlägget. TVÅ ÅR! Inte okej. Jag har nu suttit hela kvällen och laddat ner mina gamla bilder på bilddagboken pga att de ska lägga ner hemsidan snart. Och nu snuddade jag in på min gamle blogg. Att kunna blicka tillbaka år efter år likt en dagbok (fast med bilder då och då) är ju helt otroligt. Synd bara att jag har två år är nu som kommer saknas här nu... Tänker dock att jag lägger upp ett inlägg med lite text och bilder på vad som hänt dessa två senaste åren lite längre fram här så har vi ju det kirrat. Dock är det ju lite svårt att få med alla känslor som man haft under åren men det får bli som det blir. 
 
Börjar med att lägga upp en bild som jag hittade ikväll på bilddagboken.
Under bilden hade jag skrivit "när jag är som lyckligast". Älskar fortfarande denna bilden!
 

1 kommentarer

Siz

07 Sep 2017 20:36

YAAAAAAAAAZ

Kommentera

Publiceras ej