Jaha, då va de måndag igen.. Var allt lite tufft att börja jobba igen nu efter fyra goa dagars ledighet ;) Har varit lite lugnare på jobbet de senaste veckorna, skönt. Jag hoppas de håller i sig lite för min kollega Bitte ska snart vara ledig i två veckor.. Hur ska jag klara mig?!! De går nog bra, man får ta och beta av så gott man kan. 

Efter jobbet idag var det dags för fotbollsträning med jobbet inför Getinge footballcup i Luton 5-7 juni. Vi samlades ett gäng (alla killar + lilla jag) och spelade sjumanna ca 45 min. Kändes riktigt bra och jäklar alltså vad jag älskar fotboll! Efteråt åkte jag hem till Knäckeberg där min söta, rara och underbara lilla mamma var snäll nog att ge mig lite fotvård. För är de något man INTE får utan fotboll så är det fina fötter.... ♡♡♡♡

1 kommentarer

Lisbeth

20 May 2015 22:26

Vilken service!!! Lycka till pa Getinge footballcup i juni!!

Kommentera

Publiceras ej