Okej. Här kommer den. Ångesten för att jag nyss satte klockan på 0600 tills imorgon bitti. Semestern är slut och allvaret börjar igen. Dags att börja jobba. Dags att börja sätta rutiner på vardagen igen. 

Har haft fyra helt fantastiska veckor med underbart väder. Träffat så många vänner/nya vänner, sett några nya städer och inte minst blivit faster till en världens finaste lilla tös. Det är såna här veckor som gör mödan värt att jobba ihop sina semesterdagar (misstolka mig inte, jag älskar mitt jobb!!). 

Får väl se hur mycket sömn man får inatt, av någon konstig anledning brukar jag inte kunna sova pga att jag är lite nervös. Tänk om jag glömt bort hur man gör? Kanske har jag tappat jobbet helt? Hahaha, antagligen inte men ser inte fram emot att öppna mailen imorgon. Vad kan jag ha, 300 olästa mail?? Puuuhhh, bara att ta tag i det! 

Puss&Kram till alla er (och vädergudarna) som på något sätt bidragit till min oslagbara semester!

1 kommentarer

Fader Abraham

27 Jul 2014 22:29

Gonatt :)

Kommentera

Publiceras ej