En dag där det var bestämt simning blev plötsligt sådär fika och shopping idag istället. Ops! Jennifer ringde mig i morse (eller i morse och i morse, halv 1, jag hade precis vaknat och då är det väl morgon?!) och frågade om jag ville ta en fika med henne och Julia och jag är ju den sista som säger nej till det så en kaffe på På G fick de bli. Rastlösa som vi blev sen och trötta på Falkenbergs dåliga utbud av shopping blev de en liten trip till Halmstad och allas favoritbutik: H&M. Sedärja, 500:- fattigare men ooooh så mycket fina saker rikare. Två koftor, ett par svarta ballerina skor, ett par bikinitrosor, en ring, bronzingpowder, hårklämmor och en topp. Jag är så nöjd och jag tycker jag fick ganska mycket för pengarna ändå..

Annars ikväll har jag sett på Big brother, herrejisses.. Vet knappt var jag ska börja. Hanna W? Hanna R? Eller kanske Jessica? Vet i alla fall att jag är trött och att jag ska upp tidigt för att köra syrran till tåget imorgon bitti så det får nog bli naninani nu.. Natti ♥

Kommentera

Publiceras ej