Var på Jessicas salong där hon har praktik idag och klippte mig. Eller ja, jag toppade det bara vilket blev bra. Vi bestämde också lite tider och sånt inför balen, när jag ska vara på salongen på the big day till exempel. Annars då? Jo, jag har ju haltat runt hela förmiddagen, vilket jag nog kommer få göra hela dagen också. Skadade mitt knä igår på matchen så nu kan jag knappt sträcka på det helt utan att de gör svinont. Usch, jobbigt. Måste få de bra till helgen då jag ska jobba och antagligen kommer att gå mycket. Nu tänker jag att jag ska laga lite mat, får nog bli stuvade pennes och falukorv. Sedan ska jag lägga mig en stund ute och sola.

Juste, de är ju valborg idag. Vad ska man göra? Vissa ska till Joddla med Siv på Grand medans andra ska till Underbar på Mårtensson. Vill nog hellre till Underbar eftersom jag aldrig lyssnat på Joddla med Siv (och för att jag kommer in gratis på Underbar, höhö). Ville ju firat Valborg med Linn, Cilla och gänget men dem ska ju jobba vid tolv. Får se hur de blir, annars kanske de blir en liten förfest innan de ska jobba. Vi får se gott folk, trevlig Valborg!

Kommentera

Publiceras ej