Ops, nu har jag nästan inte skrivit blogg på en vecka. Illa! Har bara inte haft ork och tid till det.
I alla fall, i lördags när jag kom hem med tåget så hämtade Jess och mamma mig vid tågstationen i Falkenberg. Hem, duscha, packa upp och sen bar det iväg på fest till Fidde Persson. 20-årsfest, lumpenfst eller var det nu var, spela roll, skit roligt ändå :) Efter vi skjutsat hem Kalle och Esther var vi äntligen hemma vid halv tre och jag somnade sött i min goa och efterlängtade säng!
Söndagen började med att Matte ringde och väckte mig vid tolv och sa att han kom hem för vi skulle ju titta på HÅFF-grejset (vi ska göra en broschyr med HÅFF:s sponsorerbjudande i). Efter mammas potatismos och falukorv åkt ner i min mage packade jag väskan för att kunna sova hos Matte & Emma. Vi åkte till Emmas famlij för att hjälpa dem lite med Matildas rum, sätta upp gipsskivor. Tunga som fan och vi fick vara fem pers på en skiva. Kebabpizzan från Entill satt gött senare på kvällen och jag somnade till "Juno" vid kvart i ett.
Anledningen till varför jag sov i stan kommer jag till nu; prao. Japp, tre veckors prao till. Jps Foto blev mitt nästa stopp och första dagen fick jag ta kort på Tullbron/Ätran och sedan redigera i PS (Photoshop). Nedanför kan ni se resultatet.


Träning på kvällen och det var verkligen Hitler som trätt fram ut graderoben. Alltså, jag har träningsverk idag (onsadag) och kan knappt gå. Vi höll på med styrketräningn i 45 minuter. Sprang 30 varv runt planen och blööööööööö.... Jag var trött............ Men jag är ju typ jävligt otränad efter två veckor av inga träninar (okej, jag tränade med Linn lite där upppe i Norr så helt otränad är jag inte, men den lilla konditionen jag hade är borta i alla fall) så kanske därför :P

Igår på JPS fick jag prova på att ta ut filmen ur fotorullen och ta lite kort. Inte så jätte mycket att göra och sådär kul nu, men jag har bra tider i alla fall; 10-15 :) Hoppas jag får lära mig mer idag, eller bara ta kort eller något. Mormor ska i alla fall köra mig till stan för busstiderna passar inte och jag har ingen skjuts tills bussen. Hehe, vi hörs! Puss!

1 kommentarer

Anonym

30 Jan 2008 22:17

hrm, jag gillar inte det här med kommentarerna på denna sidan... man kan ju inte svara på dom :S så ja då får jag väl göra som alla andra och svara här, att ja du är en jäkla nisse :D haha, nej men den bloggen var ju sååååååå seriös också! nååååått! ;)

Kommentera

Publiceras ej