Ikväll var det äntligen dags för första fotbollsträningen sedan skadan skedde (för 80 dagar sen, tiden går såå fort!).. Sjukt pirrigt men kul! Tog det ganska lugnt och var bara med i passningsövningarna för att sen köra mina egna rehabövningar. Att bara få träffa allihopa igen och va med i gänget igen motiverar mig jättemycket!

Nu blir det dock lugna puckar för som sjukgymnasten sa är det lätt att man tänker: "wow, de här går ju bättre än väntat, kan nog köra lite hårdare". Det blir därför lite chilledill med fotbollen, tänkte köra 1 gång/vecka nu samtidigt som jag kör rehab på Strandhälsan och "simmar" på Klittebadet. Jag har några tuffa veckor framför mig men så får de bli om jag ska kunna spela någorlunda bra denna säsongen :)

2 kommentarer

Fader Abraham

26 Feb 2014 23:23

:)

Lisbeth

01 Mar 2014 15:15

Det ser ju bra ut Josefin. Bast ta det lugnt. Snart blir det Turkiet:)

Kommentera

Publiceras ej