Tänkte wrappa ihop saker som hänt de senaste dagarna hmmm... sju dagarna. I lördags var jag och Jessi och åt sushi EFTER ATT VI KOLLAT LÄGENHET ÅT MIG I GÖTEBORG. Eller ja okej, Mölndal. Blir eventuellt en flytt här i vår (!!!!!!), allt ej klart än. Sen var det lagträning på schemat och efter det chill i soffan. 
Efter söndagens sovmorgon blev det en inhandling av mat inför kvällens/nattens Super bowl-fest som höll till hos Sara i laget. Mycket bra och spännande match :) 
Jag hade tagit ledigt på måndagen och var därför kvar hos Jessi. Vi testade en Double IPA semla som jag tyckte var sådär god men Jessi gillade. Sedan åkte vi (såklart) till IKEA bland annat i Bäckebol. Måndagen avslutades med, för min del, säsongens första träning med skydd. 
Tisdag, jobbedag och tvättdag. Fick även feber och ont i hela kroppen på kvällen så fram tills idag har jag legat i soffan och vilat. Känner mig mycket bättre idag så vi avslutar denna jobbeveckan med att faktiskt jobba imorgon.
(null)
Sneak peak lägenhet, sushi, Super Bowl & Double IPA semla

Kommentera

Publiceras ej