Idag var det dags för lunch och julgransplundring hos päronen i KB. Inte för att vi haft någon julgransplundring de föregångna åren men antar att det var för Novas skull :) Vi dansade runt granen och sen gick jag ut för att dammsuga min bil. Så kul var det - haha! Skämt och sido, det var mysigt. Nu i eftermiddag kväll har jag haft tvättid, handlat, tvättat bilen och hämtat ut min crock pot. Jag köpte en för lite mer än ett år sedan och nu, andra gången jag skulle använda den sen dess, upptäckte jag att de ninte fungerade. Gick till Netonnet och reklamerade den och fick nu då min nya efter tre veckor. Ska bli spännande att börja laga mat i den, haft så dålig fantasi så har ni (om de nu är någon som läser detta :)) några tips - bring 'em on! 
 
Brorsan tog denna bilden med sin iPhone x, duktigt bra kamera!

Kommentera

Publiceras ej