Nedan har ni en vanlig gammal hederlig bild från en webbcam, inte ofta man ser såna nu för tiden ;-)
Men, bilden är inte från vilken webcam som helst. Jag har gått och köpt mig en dator (äntligen). Spontanköp kan man säga. Jag var igår på Netonnet i Ullared för att lämna tillbaka min Crockpot jag köpt men aldrig använt. För att få tillgodokvittot kan man ju gå direkt till kassan eller så kan man ta en sväng i butiken, jag tog en sväng i butiken. Tillgodokvittit kan man säga sponsrade datorn... :) Jag har ju annars min jobbdator men den brukar jag aldrig ta med mig hem + att den inte riktigt känns som min heller. Ska bli så nice att kunna uppdatera här lite mer då jag inte gillar mobilappen som finns för blogg.se :)

Man kanske kan tro att jag målat dit mina ögonbryn på bilden men så är ikke fallet. Har för tillfället kletat på Maybellines tatto brow peel-off geggamojja som man låter verka i en kvart eller max två timmar beroende på hur länge man vill att det ska hålla sen. Man slipper alltså fylla i ögonbrynen på en dag eller tre :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej