Heeeeeeeej.....
Ja. Det är jag. Josefin. Jossan. Du ser inte i syne. Du läser rätt. 

Jag ska inte säga att jag är back on track med bloggen för de löftet brukar jag ju aldrig hålla. 
Tydligen skriver jag bara här när jag köpt ny dator. Mm, just precis. Jag har köpt ny dator igen. Ett år senare. Förra datorn var riktigt kass så jag har knappt använt den. Nu har jag köpt en bättre begagnad dator via Inrego.se - riktigt nöjd! Än så länge. Håller just nu på att ladda ner The Sims 4, hihi. Min förra dator hade inte ens utrymme för de, vad ska man då ha en dator till??!
 
Uppdatering om 2018 mars-2019 mars?
Jodå, den kommer i ett senare inlägg. Värsta och bästa året på samma gång. 
 
 

1 kommentarer

Pernilla Johansson

01 May 2019 09:29

Ha så kul att spela The Sims 4. Bästa spelet :)

Kommentera

Publiceras ej