Efter 47 dagar på resande fot, 31/12, 2011 - 15/2, 2012, har jag tillslut landat i Sverige och allas vårat Knäckeberg, här stannar jag nog ett tag. Pappa och Jessi hämtade mig på Landvetter inatt vid 12-tiden. Flyget var försenat 30 min så de var trötta och hade typ glömt bort varför de satt där och väntade så när jag kom ut från "arrivals" såg de knappt mig. Syrran sa att hon "såg någon som var liiite brunare än de andra" som kom ut "men det är väl inte Jossan såklart" tänkte hon. Men vips, johodå såatte, det var jag! Haha, de är väl för söta :) När vi kom hem åt vi smörgåstårta mitt i natten och kramades med varandra och kisarna, sen intog jag min väldigt sköna och framförallt efterlängtade säng!

Idag har jag druckit svenskt kaffe (mkt gott!), polisanmält min iphone stulen, fixat med spotify och banken. Har även beställt ett nytt sim-kort jag kan ha i min lilla söta nokia så länge tills jag fixat en ny iphone. Blir nog kanske fotbollsträning ikväll, soom jag längtat! Nu: fortsätta packa upp, som ni ser på bilden nedanför har jag lite att stå i, inte så hemskt mkt men ändå, de är bara att göra't så man har de gjort!!



3 kommentarer

Lisbeth

16 Feb 2012 16:37

Valkommen hem Josefin! Borta bra men hemma bast!!!eller....??!!!

Moder Abraham

17 Feb 2012 11:35

Välkommen hem kära du,lite vardag nu, kan vara skönt det oxå.KRAM

siz

17 Feb 2012 23:39

åååhåå misarna, tar med dom upp till gbg nästa gång jag är hemma !

Kommentera

Publiceras ej