Jag pratade precis med PC från EH och hon var inte riktigt nöjd med mig och det kan jag på något sätt förstå. Jag hade det på känn. Dels för att det krånglat mycket med schemat pga att jag har två jobb och dels för att den andra tjejen som började samtidigt som mig "sprungit förbi" mig. Jag har gjort så gott jag kunnat men det här med två jobb, att få det att passa (samt mycket med lägenheten) har tagit mycket på mina krafter. Jag har mått jättedåligt emellanåt vilket har påverkat min jobbprestation. Jag har kanske inte riktigt hanterat situation rätt, vilket är svårt också eftersom jag aldrig varit i liknande situation innan. Jag har gjort så gott jag kunnat, men tydligen inte tillräckligt. Jag gillar verkligen stämningen och personalen på Espresso house och det har verkligen varit kul att prova på något nytt, men nu får det vara nog innan jag får psykbryt. Tack för mig EH.

Usch. Jag känner mig spyfärdig men också, på något sätt, lättad.

2 kommentarer

siz

28 Apr 2011 00:15

blir nog bäst såhär :) <3

Lisbeth

03 May 2011 17:46

Synd att du inte far arbeta kvar pa EH. Svart ha tva olika arbeten pa gang och fa tiderna att passa.

Kommentera

Publiceras ej