Idag har jag kört för min kära farmor och sedan ätit middag hos henne, grillad kyckling med potatissallad, + glass mums! Efter de vilade jag middag en timme och körde sedan till Halmstad där jag mötte upp Linn. Vi strosade på stan, fikade, shoppade lite, och smed planer inför sommaren 2010... Vi hälsade även på på Jb, vårt gamla gymnasium. Där träffade vi några gamla lärare som vi haft och sedan satt vi och pratade med våran gamla mentor en liten stund. Hm, nu när jag tänker efter är det nästan så att man saknar Jb lite. Men bara lite.

Idag köpte äntligen denna gosiga jackan + en svart tunika på Cubus och ett vitt baslinne (behövs alltid!) på Gina Tricot.

I'm in loved!

2 kommentarer

Emelie

04 Oct 2009 16:22

HejHej,Det var min kompis Angelica som fixade det där med lägenheten, men jag har en jätte bra hemsida där det finns massor med lägenheter som man kan hyra! =) (www.my2base.com) Nej vi ska inte jobba, det blir bara till att steka på stranden och ha vilda party nätter! :D Kommer bli så grymt skönt asså, & nu när jag ska flytta till norge med så kommer jag ju ha jätte mycket pengar när jag åker dit, kommer bli helt otroligt! ^^ När var ni i Alanya? :)& vilka tider tänker ni åka dit nästa år? Tänk på att inte vara där mer än 12 veckor, för då måste ni betala visum, hehe =)

ceyhun

05 Oct 2009 11:48

sevi çok seviyorum josefinnnnnnnnnnnnnn marry me please josefinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Kommentera

Publiceras ej