Kalas hos faster Anita ikväll, hon fyllde år idag! Grattis till henne :) Köttfärspaj och chokladtårta bjöd hon på, riktigt mumsigt kan jag lova dig! Somnade dock (ops!) framför tv:n vid nio-tiden eftersom jag jobbat idag och är sjuukt trött.
Det var kul att jobba idag. Hängde me en tjej som också bara jobbar lite hipp som happ (lördagar), Louise. Vi hade de väl allmänt mysigt när vi galgade barnkläderna, haha ;)

Sitter just nu och kollar igenom lite jobbannonser på arbetsförmedlingen.. Tror nämligen bara att jag ska jobba på Gekås under veckorna 29, 30 och 31 då de behöver mest folk. Får se hur jag gör med den saken!

Förstår egentligen inte varför jag sitter vid datorn nu, borde ligga och sova i min genomfrusna säng, brrr.. Godnatt :)

1 kommentarer

Linnet

01 Apr 2008 12:17

nej men du kan inte jobba då :O vi ska ju till piteåååååååååå :D

Kommentera

Publiceras ej