Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp! Flygt till Gran Canaria och piercat mig bland annat.

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga!

Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Nej, hon fick missfall ;(

Dog någon som stod dig nära? Nej, och tur är väl det!

Vilka länder besökte du? Danmark och Spanien.

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Bra väder.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? När vi tjejer (Jag, Tove, Sanna, Linn & Cilla) var på Liseberg i slutet av Maj (kommer inte ihåg vilket datum).

Vad var din största framgång 2007? Att jag skaffade sommarjobb (Burger king) och jobb (Gekås)!

Största misstaget? Vet inte..

Har du varit sjuk eller skadat dig? Var med i en trafikolycka med två kompisar, men fick som tur var bara en lätt hjärnskakning. Sedan har jag skadat vänsterfoten under en fotbollsmatch också.

Bästa köpet? Min mobil och min tv-bänk som det inte står någon tv på ;P

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink och alkohol typ..

Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp, att börja skolan faktiskt! Att få träffa de Bästa varje dag <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? The way I are - Timbaland feat. Keri Hilson.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nej, eller jo förresten, jag var nog gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och ätit nyttigare.

Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit hemma vid datorn.

Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007? Först här hemma och sen hos mormor.

Blev du kär i år? Ja, men det växte tyvärr inte tll något mer =/

Favoritprogram på TV? That 70's show.

Bästa böckerna du läste i år? Ego girl av Carolina Gynning, Linas kvällsdagbok 1 &2 av Emma Hamberg och Den nakna sanningen av Linda Rosing.

Största musikaliska upptäckten? Pass!

Något du önskade dig och fick? Födelsedagspresenten av Matte & Emma: Profesionell brynplock!

Något du önskade dig men inte fick? Njaeäe..

Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Fick frukost på sängen och presenter och var i skolan tror jag!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nya kläder!

Vad fick dig att må bra? Vännerna och allt <3

Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Timberlake, han är fett skön!

Vem saknade du? Ingen speciell.

De bästa nya människorna du träffade? Vet inte, har träffat en hel del! Jag säger grannarna i Gran Canaria som vi söp under bordet rejält! ;)

Nu hoppas jag på att 2008 blir riktigt bra!!!

2 kommentarer

Tove

01 Jan 2008 21:38

Åh, Liseberg! Det var ju så himla kul!
Måste vi göra om hjärtat.. :)

Josefin

02 Jan 2008 12:55

Åhja, Tove!

Kommentera

Publiceras ej