Sitter och lägger över massa bilder från telefonen till min hårddisk. Här är många och minst sagt BLANDAT. Allt från gamla bilder på när vi var små, fotbollslaget, massa olika utflykter, selfies och roliga bilder på katter.
Här bjuder jag på en samling från 2013 ;))
 
Jag och Janna hade cykelfest (eller mer - skramla ihop en tre-rätters på det vi hade pga att vi var fattiga) :)
Konstgräs..........
Så fin bild på farmor en sen kväll :)
Jag och pappa var Jessicas +2 på Taras 39 års fest, kurdisk fest rockar!!!
Fick mitt nya ställ ;) Nu är ju loggan till vänster dock bortpillad....
Vi var på träningsläger i Danmark!
Tripp till Gekås på tjejerna på jobbet!
Började umgås med denna korthåriga tjejen ;)
Var på kosläpp med de här busungarna :)
Spelade brännboll med tjejerna i laget i Ätran <3
Kusinbarnet Acke och jag :)
Crazy girl påväg mot fotbollsmatch
Dans på Slöinge IP
Drog med lite folk från jobbet för att spela företagscup, slutade med att en kollega drog hälsenan...
Var på Mandy's i Älvsered och käkade!
Tog nya bilder till jobbet :)
Skrattade åt sånt här (obs, skrattar fortfarande...!)
Fick för mig att mikra något brevid sängen? Hade antagligen inte plats i mitt lilla kök, haha!
ehehhehmemjrgrkghej... .kul :)
Fick pizzaleverans genom fönstret på midsommarafton pga trött på sill
Var med på Getinge footballcup i Rastatt!
Kul helg i Rastatt :)
Blev helt till mig när jag såg att OKQ8 hade dubbel frenchhot???! <33
Dock aldrig hittat någon annan som har det sen dess?
Blöta efter fotbollsträning
Var med familjen på Gyllene Tider i Halmstad!
Båttur i Smögen med la familia :)
Gosade med Matte och Emmas kise när han var liiiiiten :)
Drack vin med Jennifer och Anna i Varberg, galen kväll :)
Jag och Jannisen umgick en del under 2013 då vi bodde grannar, här var vi precis framkomna till Liseberg :)
 
Var på äppelgården i Slöinge med dessa töser, dess mammor, mormor och min mami :)
Parteey!
Vinst?? :)
Köpte ny bil!!! Om bilen går bra kan vi ta en annan gång ;)
Hur sööööt?
Fotboll!!! <33
Resultatet av för mycket fotboll :))
 
 

2 kommentarer

Fader Abraham

08 Sep 2015 20:40

Nice,blandad kompott :)

Lisbeth

15 Sep 2015 17:11

Trevliga minnen!

Kommentera

Publiceras ej