I natt sover vi var sista natt pa vart kara hostel. Kommer sakna en massa manniskor, men som tur ar har man  att nagras telefonnummer. Vi ska flytta imorgon kvall eftersom vi ska pa en RSA-kurs imorgon mellan kl. 10-17. Vi har rummet tills pa onsdag morgon, sa de kanns bra att inte behova stressa ivag med alla grejer. Ikvall tankte vi ata ute for att "fira" var sista kvall har. Sen blir antagligen film och lite biljard. Alltsa en valdigt lugn kvall eftersom vi ska upp tidigt. Det kan faktiskt behovas ocksa, for jag borjar kanna lite irritation i min hals nar jag svaljer. Inte bra. Hoppas ni har det bra dar hemma och forresten mamma, du kan vara lugn. De grejerna vi provade ar lagliga och anses vara halsosamma for kroppen :)

PUSS!

3 kommentarer

moder Abraham

31 Jan 2010 11:01

Hej JOssan!

Jag tycker det låter skumt med sådant i allafall!!Jag

sov inte mycket den natten kan jag säga!! För halsen,

hjälper kanske att dricka honungs vatten ,är den australienska god? RSA kurs vad är det? Igår kväll var vi ute med Jessica på Bratt,jätte god mat.Sedan skulle hon ut med Johanna ,Linn och några till.Mattias hade jour Emma skulle jobba tidigt på söndagen ,så de körde hem.Vi körde till Lotta o Mats i Lastad för att bada kar,även Astrid och Cecilia var där C var sommar barn hos Astrid när hon var liten (38 nu).Det var -16 grader fullmåne och stjärnklart ,ca 38grader i vattnet ,riktigt härligt.

Nu ska jag baka fastlagsbullar, i kväll jobb,ha det så bra och hälsa Jennifer,puss o kram mamma

Zia Lisbeth

31 Jan 2010 23:18

Hoppas du ar battre Josefin! Ar ni duktiga pa biljard? Forr fanns det pa mga barer har i Italien. I Ghisalba ar det bara en bar som har det nu.

Nu blir det snart inflyttningsfest och sedan STOR valkomstfest for Jessica och hennes reskompisar antar jag. Positivt och negativt om Sydney? Ha det bra.

Zia Lisbeth

01 Feb 2010 16:20

Hej Josefin! Har last var moder Abraham skrivit. Jag tycker ocksa ni ska vara forsiktiga med Happy Herbs. Dricker ni det for att bli glada?!!! Behover ni verkligen ngn dryck for att vara glada,unga som ni ar,har val i princip inga bekymmer alls i varlden. Kan ni ha det battre an att vara i Sydney pa egen hand och med pengar att spendera? Dricker ni det for att det skulle vara halsosamt? Har ni inte en massa frukt och gronsaker i Sydney? Har ni glomt bort rekommendationen: minst 5 portioner frukt/gronsaker om dagen. Var inte for blaogda!! Vi svenskar ar kanda for att vara det.

Kommentera

Publiceras ej