... som britterna säger :P

Städade mina lådor idag och då hittar man ju alltid så roliga grejer. Bland annat foton från min och Jessicas två vistelser hos vår kusin Anna i sthlm. Vi var nog 13 och 15 år. Gud vad man har förrändrats! Sedan hittade jag också en lapp som jag fick på fyllan utanför The Gaff i Sydney. På lappen står de en hemside adress och på hemsidan finns de en massa mingelbilder. Jag antog att vi skulle vara med på några av bilderna och jojomensan, det var vi, 9:onde februari.

Jäkla linslusar :P

3 kommentarer

grrrr (på ett argt sätt !)

23 Apr 2010 00:55

du är medveten om att vissa va dom bilderna är INTE OK!

Zia Lisbeth

24 Apr 2010 09:59

Harliga bilder och fina minnen. Innan det blir dags for nya aventyr far ni leva pa era senaste upplevelser, nar ni tycker det blir for trist! Men var ni an ar och vad ni an gor kommer vardagen i fatt er;)

jenniferrrrr your bitch :P

24 Apr 2010 12:14

hahaha, alla e packade o glada!! ^^ o sen kände vi ju ricky.. :P så vi e (bortglömda)kändisar i sydney :P

Kommentera

Publiceras ej