Oh, fy fan vilken kväll de blev igår. Kalle hämtade upp mig och vi körde till Vessige för att kolla på Idol med Davve, Putte och Niclas. Sen bar det in till Falkenberg för fest hos Persson. Behöver jag säga mer än att jag drack upp 1 ½ liter vin själv? Jag hade i alla fall skit kul och sen fick vi för oss att vi skulle gå in till stan. I stan hängde vi utanför Harrys och käkade pizza på Falkenbergs.

Puss puss

Kalle och jag

Jag och Janna

Dans


Sen kom Jessi dit en stund

Fidde har precis landat på marken efter att ha klättrat upp i en lyktstolpe på väg in till stan :P


2 kommentarer

Zia Lisbeth

28 Nov 2009 17:07

Behovs nog ingen kommentar har inte, texten talar bra for sig sjalv tycker jag. Spara den sa du kan lasa den om nga ar!!!

kalle

28 Nov 2009 17:25

Å vad fin man kan va.. hade nog druckit nåt konstigt med den grimagen...=)

Kommentera

Publiceras ej