Att jag inte skrivit i bloggen på tre dagar är för att jag inte haft någon inspiration alls! Har tryckt upp ett nytt inlägg hur många gånger som helst, men sen har jag inte kommit på någonting att skriva. Sitter i alla fall och lyssnar på Alexander Rybak - Fairytale, ni vet den låten som vann eurovision. Den kvällen de var eurovision-finalen sa jag att jag hoppades att Norges låt vann för det var den bästa bland låtarna, och så går han och vinner! Lite roligt, hihi.

Vad har mer hänt? Jo, jag har gått en domarkurs i fotboll så nu får jag döma ungdomsfotboll upp till F13/16 och P14. Ska vara med på ett sammandrag i Slöinge på lördag och kommer antagligen mest att få observera de andra domarna men också kanske döma någon match själv. Nervöst!

Nu ska jag följa med Kalle och åka och köpa en vägreggad fyrhjuling ovanför Lilla Edet så det blir nog ingen fest för mig ikväll. Ska upp och filma imorgon förmiddag! Men det gör ingenting, ska ju ändå festa hos Lina på lördag ;)

Kommentera

Publiceras ej