Hallå allihopa! Har inte skrivit i bloggen på tre dagar så här kommer en kort resumé:

I söndags vaknade jag utvilad efter lördagens kväll. Vi var hos Emma och Kidde i Halmstad eftersom Emma fyllde 22 år :) Sen åkte vi hem och sov efter förfesten, vi skulle dragit ut men sen ångrade vi oss när vi kom på att man skulle sätta fram klockan och vi skulle komma hem jätte sent :P I alla fall så snoozade jag typ 45 minuter och fick sedan stress-packa träningsväskan och stress-äta tills Camilla kom och hämta oss. Vi åt frukost på ip och vid elva gick vi till grusplanen för att träna en och en halv timme. Därefter åkte vi till matöppet för att köpa ingridienser till dagens middag; pasta med skinksås och sallad. Efter lite mer än en timme var maten redo då alla var hungriga som bin blev de dags att hugga i. Sedan hade vi ungefär två timmar att slå ihjäl tills vi skulle spela träningsmatch, vilka spenderades på Slöinge ip:s altan i det härliga och soliga vädret! Då de var dags för bilturen till Varberg där vi skulle spela träningsmatch blev de Eddie Meduza för fulla muggar i Jannas fullpackade lilla bil :P Matchen spelades och vi spelade så jävla bra. Allting stämde! Passningsspelet, inställningen och fastän vi hade tränat hela helgen så kunde vi (dock med darriga och blåslagna ben) stå med en vinst (2-1) i slutet av matchen. Kvällen spenderades hos Kalle i hans varma och goa säng framför Sanningens ögonblick :)

I går, måndag, vaknade jag upp hos Kalle vid halv sju för att åka hem när han skulle åka och jobba vid sju. Kände direkt, och hade känt lite under natten också, att jag mådde illa. Eftersom pappa låg hemma med maginfluensa så befarade jag att de va de jag åkt på med. Jag åkte hem och la mig och när jag vaknade senare vid tolv vaknade jag för att jag behövde spy. Gick och la mig igen och gick inte upp förräns halv sju på kvällen då vi skulle äta mat. Resten av kvällen låg jag bara i soffan eftersom jag inte orkade göra någonting.

Idag känner jag mig mycket bättre. Jag vaknade vid tio av att Kalle ringde och sen tänkte jag inte ens tanken på om jag skulle sova, fast gå upp orkade jag inte så jag tog upp datorn i knät. Låg och tittade på Robinson och Rent hus i en och en halv timme tils jag äntligen orkade gå upp och äta. Nu sitter jag här med laptopen i knät och funderar på vad jag ska göra idag. Sova bort en dag till är de sista jag vill göra så funderar på om jag ska följa med Jessi till Gekås en sväng. Ja, vi får se :) Hoppas ni mår bra idag i alla fall!

Kommentera

Publiceras ej