Vaknade upp imorse, tittade ut, och vad får jag se? Jo, snö! Vad hände med all sol som var framme förra veckan?

Idag skulle vi ju som sagt träffat företaget vi ska göra en film åt, men hon som vi skulle träffa var sjuk. De ska istället ringa på måndag och bestämma ny tid.

Än så länge idag har jag inte gjort så mycket. Kalle skjutsade hem mig när han körde till jobbet och därefter körde vi och tankade och sen skjutsade jag Jessica till skolan. Vi passade på att gå en liten runda innan också eftersom Jessica var tidig till skolan. Sen körde jag hem och här sitter jag!

Lagade lite go sallad till mig innan. Jag ville vara nyttig så jag gjorde Baconsallad. Haha, blir plus minus noll typ :P Inte alls så nyttigt som jag trodde kanske, men gott var det!

Mitt i allt pluggande blev jag sugen på kaffe och gjorde därför min egen caffé latte. Eller ja, jag försökte rättare sagt. Jag tog nog lite för mycket mjölk i. Kaffe, varm skummad mjölk och kakao på toppen. Gott!

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande :)

Kommentera

Publiceras ej