Idag har jag bara tagit det lugnt, sjukt lugnt. Ledig ifrån skolan så jag gick upp klockan 12. Har bara kollat på tv, suttit vid datorn och pillat med en ny design.. Vid sex-tiden åkte jag och mamma in till stan och Strandbaden där alla treor skulle på bal. Alla klär upp sig jättefint och går sedan på röda mattan in efter att ha blivit avsläppta av deras vrålåk. Efter vi sett alla paren gå in så köpte vi dricka och tittade upp på balkongen där de uppklädda treorna står där vi väntade på någon känning som vi kunde prata med. Men ingen kom så vi gick ut på bryggan och bara njöt av vattnets stillhet.




Ser du alla studenterna på balkongen?


Johannas kompisar var där och badade, fy satan va kallt de måste varit! Haha..


Jag och Jessica :)


Sedan gick vi in till land igen och satte oss vid Klittebadet och snackade skit om deras idrottlärare som inte vill ge dem mvg.. Haha!

Där träffade vi också vår gamle vän och målvakt Matilda, henne fick jag inget kort på :((


Och självklart Nicole och Erika ifrån fotbollslaget! Trevlus :)
Sen kom Danne och hämtade oss och vi körde runt lite :)

Det blev mycket kort här idag men det gillar vi.. Väl? Jag orkar inte med bilddagboken längre eftersom jag inte tycker om den nya designen, så det får bli maaaaaassa bilder här istället!

Nu sitter jag här och planerar min sömn, ska jag sova på rygg eller mage inatt?! Hmm, svårt val.. Får se, haha!
Tooodle
, Tudeluu

Kommentera

Publiceras ej