Nej, usch! Var ju som sagt på Gekås med Jennifer och Jessica idag. Plötsligt kommer vi på den dåliga idén att tävla om vem som äter upp 12 chokladbollar först. Piece of cake och alla trodde självklart att dem skulle vinna.. Jennifer och Jessica trodde dock att jag lätt skulle förlora för att jag är "fin" och skulle ta småtuggor. Men jag visste att jag skulle vinna eftersom jag är bra när det väl gäller, haha! Ja, haha kan man verkligen säga eftersom jag tyvärr förlorade.. Förloraren skulle däremot inte gå ostraffad ifrån tävlingsplatsen; jag skulle häva i mig en 0,5 L 3,5:a på mindre än fyra minuter...... Kanske inte låter så svårt men jag har svårt för att dricka öl så fort för jag blir så rapig, haha!

Min mage mår inte bra, och jag förstår inte alls hur jag kan sitta och äta karamellpojkarnas "kanon salta" karameller nu. Nu ska jag kila ner och kolla på Let's dance finalen. Skriver kanske mer sen.. ciao

1 kommentarer

josefine

28 Mar 2008 22:58

hahah ni är inte kloka! men fasiken vad sugen jag blev på chokladbollar nu, mmm! ;)

Kommentera

Publiceras ej