Är man inte snygg på jobbet? Haha ;)

Kom hem för ca två timmar sen, sliten som fan efter första dagen på jobbet. "Som fan" kanske är att ta i men trött är jag, det kan jag inte sticka under stol med. Har idag blivit "kassatränad". Har suttit i kassan och stått bakom en annan och tittat på. Inte det roligaste men tiden gick undan :) Och en gång var de en familj ifrån Värmland som handlade för 6 500 kr, wosch!


Jag ska fortsättas att kassatränas ändå tills torsdag för sen åker vi till kusin Anna i Sthlm. Hon och hennes kille ska ha 30 och 40 års kalas på lördag så det kommer bli riktigt roligt! (Det var henne vi fixade present till i fredags) Förhoppningsvis hinner vi gå i lite affärer och sånt med :) Nu ska jag lägga mig framför tv:n och softa. Kommer väl antagligen att somna, haha. Ha de bra, ciao ♦

Kommentera

Publiceras ej