Jag vet, dålig uppdatering av mig! Men jag har faktiskt jobbat asmycket och det leder ill att jag blir trött och inte orkar sitta vid datorn. Jobba-hem-äta-duscha-sova. Så ser mina dagar ut typ. Det är nästan tragiskt att veckorna går så fort, fast ändå långsamt. Bara en månad kvar på sommarlovet och jag har inte alls gjort så mkt. Känns det som iaf. Tänkte att jag skulle skriva ett långt sammanfattande inlägg om mitt sista sommarlov precis innan skolan börjar. Så då får ni kika in :) För nu de kommande veckorna kommer det nog inte hända så mycket här. Ska skriva så mycket jag vill och orkar! Nu ska jag ut och klippa färdigt gräset.

Linn, Cilla, Malin, Tove och Sanna, jag saknar er! <33

2 kommentarer

Malin

22 Jul 2008 23:56

Jag saaaaaaaaaaaaknar dig! När ska vi ses allihoba? <3

sanna

25 Jul 2008 00:38

saknar dig och dom andra sjukt mycket måste ses snart<3<3

Kommentera

Publiceras ej