Snacka om seg dag. 08.14 började svenskan med vår lärares praktikant. Hon har tvingat på oss en bok: Candide av Franois Voltaire som vi ska läsa under lektionen. Isch! Jag kan inte läsa större texter, böcker i skolan, blir så lättstörd och stressad vilket gör att jag inte kan koncentrera mig riktigt. Istället satt jag och skrev på engelska upgiften/sagan. Snart klar! Ska försöka läsa lite på bussen sen eller innan jag ska sova tänkte jag :)

Förövrigt känns de som jag har varit i skolan i en evighet, klockan är bara 12.10 men känns som den är tre.. Usch! Efter skolan vet jag inte vad som händer, blir väl plugg antar jag. Har fått en ny uppgift i mediekommunikation och medieproduktion; grafisk profil för Robertssons lantbruk. Ska FAKTISKT bli kul. Vi bor ju på en gård och eftersom pappa håller på med skörd kan jag förhoppningsvis få lite tips ifrån honom :) ciao

2 kommentarer

Helena

28 Feb 2008 12:27

Hoppas att fortsättningen på dagen blir lite bättre!

bbbbengt

28 Feb 2008 22:47

För att vara exakt så började ni 08.14? ;D Haha

Kommentera

Publiceras ej