Sitter och lyssnar på Alicia Keys låt "Fallin'". Gillar hennes musik, speciellt hennes nya hit "No one", fast jag gillar iofs nästan all R&B musik :) Hip/hop, reggae och R&B is the shit! En låt som jag aldrig tröttnat eller kommer tröttna på är Chris Brown - With you. Jag älskar den!

På Jockes medieproduktion lektion gjorde jag klart min logga, eller ja loggor, jag gjorde lite olika varianter.. Efter jag gjort klart dem hade jag rast resten av lektionen, då hade jag och Sanna "matkrig" på msn. Man kan ju rita i textmeddelande fältet. Jag började med en prickig korv, hon kontrade med en glass men då jag gjorde korv med bröd kunde hon inte komma med något bättre än nån kladdig hamburgade eller ja, jag vet inte vad det är. Haha.

Väl hemma ringer tränaren Keso och frågar Jessica om hon skulle tänka sig att stå på lördagens träningsmatch. De kunde hon och vi körde direkt upp till Årstads fotbollsplan för att träna henne (och mig) lite. Hon har ju inte stått på ett tag och ville träna lite innan så hon inte glömt "känslan", hehe.

Imorgon har vi sovmorgon och Jess ska färga håret på mig som färgprov. Gött för dem att inte behöva läsa i en bok för att plugga inför ett prov :P Vet inte hur jag ska färga det, har du något förslag?
När jag (förhoppningsvis) är nöjd och klar ska vi bege oss till Kungsmässan och Freeport i Kungsbacka. Studiebidraget kommer imorgon och jag behöver skor, jeans och allt det dära.. Ska försöka hushålla lite med pengarna och inte köpa allt för mycket onödigt. Man vill ju ha lite pengar i slutet av månaden också!
Imorgonkväll blir de kareoke-kväll hos Josefine i Skogstorp. Det blir nog skoj :) ciao

1 kommentarer

josefine

01 Mar 2008 11:23

haha nej jag sa sju till henne, men skit samma :P ja det hade jag, fast jag har ju gjort bort mig som bara den -.- Men men så brukar det oftast vara dagen efter, alltid något man ångrar att man gjorde :) Kul att ni kunde komma!

Kommentera

Publiceras ej