Nu har skolan kommit igång igen och det känns väl, hm, bra? Jo, men det gör det. Tråkigt att åka buss i 45 min men det får gå i 1 & ½ år till, sen blir de ingen mer buss för min del!

Efter multimedia lektion med Anders, mat, lite shopping och projekt och företagande med en ny lärare Jan följde Linn med mig hem för vi skulle simma och såklart, umgås :) På Klitte så var det sjukt mycket folk, fanns knappt några skåp kvar när vi kom. Efter vi simmat 1 000 m duschat och blivit klara kom vi äntligen hem. Jag med en ny träningsverk och Linn med ingen :( Fusk, haha! Gossip girl, Systrar i jeans och min goda kladdkaka till blev det som underhöll oss under kvällen och sen somnade vi gott i varsin säng efter en lååång dag!

05.30 ringde alarmetpå mobilen. Eftersom jag inte vaknat av mitt mobilaalarm i både måndags och tisdags, (utan stängt av det i sömnen, så att mamma fått väcka mig) så satte jag på fyra olika alarm så att jag verkligen skulle vakna. Det funkade, så både jag och Linn kunde komma upp i tid. Men fan att man ska behöva ha fyra olika alarm, jag brukar alltid vakna av ett, haha! Yeye, nu sitter jag i skolan och Cilla/Amerikanskan har precis kommit hit. Kul att se henne och att hon tillslut kom hem, haha! Hon missade ju första flyget, eller ja, någon annan fick hennes biljett. Kul att de gett bort hennes biljett, helt sjukt.. :S Men ja, välkommen hem, haha! <3

Nu ska vi ha matte med Kaspar, vi får väl se hur det går. Hatar matte, hatar att ha matte med Kaspar eftersom jag inte fattar ett skit vad han säger :( Ikväll blir det träning, det är bra, så jag kanske kan bli av med träningsvärken liite iaf. Annars får jag väl kanske bara mer, tyvärr :/ Aja, ha en bra... errhm, onsdag! (som kissie brukar säga, haha ^^)

5 kommentarer

Jonna

27 Feb 2008 12:38

fin presbild du har:)!

Helena

27 Feb 2008 12:41

Hoppas att du får en bra dag!

EVELINA

27 Feb 2008 13:13

ha en jättebra onsdag =)

Sanna

27 Feb 2008 13:40

Själv har jag lov =)

Linn

27 Feb 2008 19:32

Tack för en mysig & trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej