Skönt med höstlov? Ja! Finns det något att göra? Nej! Boooooooooring! Tur att man ska jobba imorgon så man slipper slösa bort en hel dag framför datorn igen. Det finns verkligen ingenting att göra, förutom att sitta vid datorn typ. På tv går det bara sånadär ord-program ni vet, det regnar ute så det gör att man inte vill gå ut och blöta ner sig för att bli mer deprimerad av att man inte kan träffa sina närmaste vänner på lovet.
8 mil är förjävla-, as-, fucking-, fittlångt! Jag önskar att vi bodde så nära grannar så att vi kan prata genom konservburkar från våra fönster, på kvällen när vi inte kan sova, eller att man bara skulle kunna gå igenom hålet i häcken och komma till er trädgård!
Mina änglar utan vingar, jag saknar er otroligt mycket. Ni betyder allt <3 (Ni vet alla vilka ni är)

Något positivt kanske jag ska skriva också; det blir personalfest, "mingelfest", med Gekås på lördag. Gekås har abbonerat hela Grand!!! Snacka om att det kommer att bli festligt ;) Just nu är bara frågan vart och med vilka man ska förfesta?!
En annan sak som kommer bli ganska kul är väl att familjen ska åka till Malmö på fredag. Vi ska shoppa, shoppa och äta :) Typ, tror jag. Yeye, det kommer väl bli bra. Så fredagskvällen bli nog, tyvärr Linn, lugn. Tjillevippen

1 kommentarer

Linn

03 Nov 2007 12:53

ja, grannar hade vatt perfekt, eller åtminstone i samma stad/by/håla ;) hahah! fy va kul vi hade haft då! :D haha. saknar dig megamycket Jossan, men nu är det bara typ 3 dagar kvar, sen ses vi :D förresten, hälsa gekås att jag är ledsen att jag inte kunde komma ;)haha. ha en trevlig kväll hjärtat mitt! :)

Kommentera

Publiceras ej