Sedan i tisdags har vi tagit hand om Cindy eftersom hennes familj är i Egypten i tre veckor. Hon går ganska bra i hop med katterna och jag tror att när dessa tre veckorna har gått så kommer de inte att vara något problem alls. Synd bara att hon ska åka hem då :P
I natt sov hon på mitt rum i sin lilla bur eftersom mamma och pappa skulle upp och jobba och inte ville störa hennes skönhetssömn. Jag måste säga att om hon hade fått sova hela dagen hade hon gjort det! Vid 10 tiden hoppade hon upp i min säng och ville bli kliad på magen. Vi somnade och sen låg jag och kliade hennes halvsovandes i två timmar. Vid tolv tänkte jag att "nehe, nu får vi gå upp" men det ville inte Cindy. Hon ville ligga kvar den slöfocken, men jag fick upp henne i alla fall. Har aldrig träffat en hund som sover lika mycket som Cindy.
Hon är precis som en tonåring, sover tills det blir kväll, äter en gång om dagen och skäller när hon inte får som hon vill! Men, jag gillar henne ändå. Hon är söt tycker jag :)

image10

1 kommentarer

Tove

29 Dec 2007 22:45

Ibland är det sjukt mysigt med sådana småhundar! Cindy var dessutom apsöt!!

Kommentera

Publiceras ej